Istoria Ametistului
Piatra prețioasă a lunii Februarie

Știai că...
Din 1912, ametistul a fost desemnat piatra lunii februarie de către American Gem Society și este, de asemenea, considerată importantă pentru sărbătorirea aniversării de șase ani a căsătoriei pentru cuplurile căsătorite. Este al patrulea cel mai valoros din familia cuarțului..
Culoarea violet a fost considerată mult timp o culoare regală și în trecut violetul a fost atât de dificil de produs încât numai regalitatea sau cei foarte bogați și-au putut permite. Culoarea se produce prin zdrobirea unei anumite cochilii marine care se găsește numai în Marea Mediterană, în apropierea Libanului modern.

Proveniența Ametistului
Culoarea violet a ametistului este dată de conținutul său de fier, cu nuanțe variind de la violet pal (Rose de France) până la violet închis (Artigas).
Cea mai mare parte a ametistului este exploatată în Brazilia, dar există mine de ametist deosebit de mari găsite în America.
Piatra de ametist african este de dimensiuni mai mici, dar de culoare mai puternică.
Există, de asemenea, mine de exploatare și în Australia, Siberia, Canada sau Europa..

Mitologie
Numele său provine din cuvântul grecesc ’amethustos’ care înseamnă „nu beției”. Se spune că purtătorul pietrei este mai rezistent la tentația alcoolului și a altor obiceiuri rele.

Referințe istorice
Ametistul este cea mai frumoasă și cea mai cunoscută piatră prețioasă dintre toate variantele de cuarț.
Din Evul Mediu a fost purtat ca piatră a purității și loialității față de iubire. Împărătesei Catherine îi plăcea în mod deosebit, deoarece considera că purtând o piatră cu
ametist, poate să descopere și să diferențieze care sunt oamenii falși și cei cu intenții cu adevărat bune.
Bismarck și-a păstrat-o pentru a-și spori încrederea în sine.
Este interesant de menționat că amuleta preferată a lui Pablo Picasso era, de asemenea, tot ametistul.
Nu doar că este cunoscut pentru efectele sale minunate, dar este și una dintre cele mai frumoase și atrăgătoare pietre prețioase.
100% satisfacție garantată
Întrebări frecvente
Cum pot comanda?
Puteți plasa comanda pe site-ul nostru web, unde o vom procesa imediat. Adăugați produsele selectate în coș, apoi finalizați comanda după introducerea adresei de livrare.Veți primi un e-mail sau un sms care va confirma comanda. Dacă nu ați primit o astfel de confirmare, comanda dumneavoastră nu a fost finalizată, vă rugăm să contactați colegii noștri la 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00 și 16.00 sau să ne scrieți la următoarea adresă de e-mail:info@galeriadebijuterii.ro
Cum pot schimba bijuteriile datorită unei probleme de dimensiune?
Puteți solicita înlocuirea bijuteriilor în termen de 30 de zile după primirea coletului datorate unei probleme de dimensiune sau dacă vă răzgândiți.Din motive de igienă, putem înlocui doar bijuteriile care nu au fost încă purtate (în cazul unui inel, probarea nu este considerată purtare).Trimiteți înapoi produsul, indicați motivul returnării (dimensiune incorectă) pe formularul de returnare și specificați dimensiunea dorită în secțiunea de comentarii.Vom schimba bijuteriile și le vom livra gratuit cu serviciul de curierat Cargus sau FAN Curier
Pot comanda telefonic?
Da,vă puteți plasa comanda prin telefon. Colegii noștri sunt bucuroși să vă ajute să alegeți o dimensiune la bijuterii și să vă ofere informații despre aromele parfumurilor sau alte produse. Vă așteptăm apelul la numărul de telefon 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00-16.00 sau ne scrieți la următoarea adresă de e-mail:info@galeriadebijuterii.ro
Cum pot urmări comanda mea?
Dacă doriți să aflați informații cu privire la locația coletului dumneavoastră, puteți contacta serviciul de curierat la 021 9336(FAN Curier)/ 0219330 (CARGUS) sau introduceți numărul de urmărire a coletului după deschiderea următorelor linkuri în funcție de firma la care vă este predat coletul: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/ (FAN Curier) sau https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx (CARGUS)
Fiecare bijuterie vine cu un certificat de autenticitate?
Toate bijuteriile noastre din piatră prețioasă vin cu un card de autenticitate care certifică numărul de carate, locul de origine și dimensiunea pietrei prețioase. Pentru cristalele de zirconiu cubice și bijuteriile cu perle reale, nu este posibil să se solicite un card de certificare de la autorități, deoarece numai pietrele prețioase și semiprețioase pot fi licențiate oficial. .
Cum pot plăti produsul comandat?
Momentan singura modalitate de plată este cea în numerar, în siguranță la curier,la momentul primirii comenzii
Ce dimensiune are piatra în bijuterii?
Fiecare dintre bijuteriile noastre conțin pietre diferite de diferite dimensiuni. Vă indicăm cu precizie numărul de carate și greutatea bijuteriilor pe în descrierea produsului, unde veți găsi fotografii și în multe cazuri, recomandări cu privire la bijuterii. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relatii cu clienți prin telefon sau e-mail. Vă stăm la dispoziție
Pot anula comanda mea?
Puteți anula comanda fără justificare la 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00-16.00 sau ne puteți scrie la următoarea adresă de e-mail: info@galeriadebijuterii.ro.Mulți doresc doar întârzierea comenzii, în loc de anularea acesteia.Puteți solicita o întârziere de până la 30 de zile.
Aș dori să îmi programez comanda pe mai târziu
Dacă nu programați data livrării coletului, acesta vă va fi livrat în termen de 2-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Dacă doriți să programați livrarea, selectați data pe pagina din Cosul de cumpărături, înainte de a introduce adresa de expediere sau introduceți în caseta de Comentarii când vi se va cere. Dacă, după plasarea comenzii, decideți să solicitați coletul mai târziu, vă rugăm să ne anunțați colegii la 031/8242000 în zilele lucrătoare între orele 08.00 și 16.00 sau să ne scrieți la următoarea adresă de e-mail: info@galeriadebijuterii.ro
Am primit un e-mail că pachetul meu este pe drum, totuși la FAN courier sau Cargus este scris că pachetul nu a fost încă predat.
Produsele dumneavoastră vor fi ambalate imediat după finalizarea comenzii și apoi predate serviciului de curierat și vă vom trimite o notificare prin e-mail cu datele de urmărire. Pachetul va apărea în sistemul FAN curier sau Cargus doar după câteva ore. Dacă totuși nu vedeți pachetul pe pagina de urmărire a FAN Curier sau CARGUS a doua zi după notificarea prin e-mail, vă rugăm să ne contactați la 031/8242000