Politică de livrare

Coletele sunt livrate și prin curier. Timpul de livrare al produsului este descris de magazinul web în timpul procesului de finalizare și este confirmat și în e-mailul de confirmare. Puteți confirma termenul de livrare apelând e-mailul de confirmare. Produsul achiziționat este livrat în toată România. În prezent, putem accepta doar comenzi interne. Livrare la domiciliu (2 maxim 3 zile lucrătoare, deoarece este important pentru noi să vă împachetăm pachetul în aceeași zi) 

Produsul va fi livrat către FAN Courier sau Urgent Cargus în 2-3 zile lucrătoare de la data comenzii. Livrarea se face în zilele lucrătoare și în timpul programului de lucru între orele 9:00 și 18:00.

Curierul va încerca de două ori să livreze comanda dvs. la adresa furnizată. Dacă nu preluați pachetul nici a doua oară, pachetul ne va fi returnat. Vă vom anunța prin e-mail și SMS (dacă ați furnizat un număr de telefon mobil la comanda sau înregistrare) înainte de livrarea pachetului. Vei primi prin SMS / e-mail timpul estimat de livrare (3 ore), precum și numărul de telefon al curierului. Veți putea modifica timpul de livrare cu curierul.

Dacă doriți să întrebați unde se află coletul dvs., puteți contacta serviciul de curierat. În cazul plății în numerar la livrare, vecina sau un membru al familiei poate primi pachetul și nu trebuie să furnizeze autorizație scrisă. În acest caz, trebuie să știți cel puțin două detalii ale pachetului (numele clientului, numele magazinului web, numele produsului, suma datorată, codul de bare) pentru a fi identificate cu exactitate. 

Anularea expedierii În cazul în care magazinul web nu își îndeplinește obligația contractuală, deoarece mărfurile specificate în contract nu sunt disponibile sau nu este posibil să furnizeze serviciul comandat, acesta va informa clientul cu privire la aceasta.

Magazinul web nu are contract cu minorii. Acceptând termenii comerciali, clientul declară că are vârsta legală.